اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۹۶۱۵

مومنی:آقایان می‌خواستند ۲ ژن خوب جذب صبا کنند که من قبول نکردم

مومنی:آقایان می‌خواستند ۲ ژن خوب جذب صبا کنند که من قبول نکردم
سرمربی تیم فوتبال صبا که تیمش را در سفر به تبریز همراهی نکرد گفت:آقایان هماهنگ کرده بودند که 2 بازیکن با ژن خوب به تیم اضافه کنند که من آنها را قبول نکردم.
۲۱:۰۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

محمود مومنی در گفت‌و‌گو با برنامه فوتبال یک در خصوص عدم سفر با صبای قم به تبریز اظهار داشت: من وقتی می‌بینم تیم این همه مشکل دارد چرا باید بروم؟

وی افزود:شاید باور نکنید ولی ما در بازی شده که برای تعویض سوم خودمان لباس نداشتیم و مجبور شدیم قید تعویض را بزنیم! یا اصلا در قم زمین تمرینی نداریم. یک زمین را موکت کرده‌اند و آن را برای تمرین در اختیار ما گذاشته‌اند! با این شرایطی که من دیدم به نظر می‌رسد اصلا مسئولان استان قم همتی برای حمایت از صبا ندارند.

مومنی در خصوص اینکه بهرامی مدعی شده این تیم قطعا در لیگ یک می‌ماند گفت: منظور آقای بهرامی این بوده که این تیم در قم می‌ماند! این بنده خدا زحمت می‌کشد ولی به تنهایی کاری نمی‌تواند انجام بدهد.باور کنید من در تیم هامون سازه سیستان و بلوچستان  کار کرده‌ام و امکانات آنها از صبای لیگ یکی بهتر بود.

وی در خصوص اینکه چه شد تصمیم گرفته در میانه راه کار را رها کند گفت: ما می‌خواستیم دو بازیکن جذب کنیم ولی اجازه این کار را به ما ندادند. از هر تیمی بگیرید از جوانان تا امید به بزرگسالان بازیکن دادند و لیست را پر کرده‌اند. ما دو بازیکن می‌خواستیم که گفتند نمی‌شود آنها را جذب کنیم ولی وقتی دو بازیکن به ما معرفی کردند نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاد. ظاهرا آنها با فدراسیون هماهنگ کردند که بتوانند 2 بازیکن مد نظرشان را جذب و وارد لیست کنند. نمی‌دانم این دو بازیکن ژن خوب بودند یا چیز دیگری ولی به آنها گفتم با این شرایط نه می‌مانم و نه می‌خواهم بمانم!

مومنی تاکید کرد.: صحبت‌های رحمان رضایی و دوستان دیگر را هم شنیده‌ام ولی واقعا مشکلات در لیگ دسته اول از لیگ دو هم بیشتر است.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا هزینه سفر به ایتالیا را باشگاه صبا هم داده است یا خیر گفت: شاید چک‌هایی داده باشند ولی پول نه.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: صبای قم
ارسال نظر
تبلیغات
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین